
xa0 xa0 xa0 نه که مجازی توی حقیقی ترین پیج دنیا خدا پست گذاشته: "هر کی راهو بلد نبوده هر کی غلط رفته هر کی میخواد رنگ آرامشو ببینه..." بیاد فالو کنه ما اکسپت میکنیم! فقط اگه امشب اکسپت شدی یادت نره.. . آی دیشو واسه همه بفرست... . میدونی خیلیا حواسشون پرت پیجای دیگست خیلیا پست رو ندیدن خیلیا نت شون قطعه..! همه رو تگ کن! تازه شنیدم مخاطب خوبی باشی دایرکتم جواب میده..! خدایا میدونم مخاطب خوبی نیستم خیلی وقته پستاتو لایک نمیکنم! خیلی وقته اصن تو پیجت نمیام.. . اما میشه خواهش کنم xa0دایرکتو چک کنی..؟...
ادامه مطلب